zaterdag 21 april 2012

'Fashionista'

Magazines. Wij meiden en vrouwen zijn er dol op. Maar welke is nou eigenlijk het leukste? Iedereen heeft natuurlijk een andere smaak, maar ik heb nu toch wel echt míjn blad gevonden! 'Fashionista' genaamd. Dit blad staat vol met mode, en tips. Ook 'real life' en 's.o.s' komen hier in voor. Maar standaard is het zeker niet. Voor maar 3,75 heb je al 90 bladzijdes vol inspiratie.

In meerdere bladen heb ik al zien staan dat een wit randje op je onderste wimperrand je oog groter laat lijken. Maar op een of andere manier is de fashionista het blad geweest die mij over heeft gehaald. Heel raar, maar waar. Dus direct een beauty tip: Een wit kohllijntje op je onderste ooglid laat je ogen écht groter lijken! Ook erg handig te gebruiken als je vermoeide ogen hebt (Katy Perry).

Het blad is nog niet erg lang uit, wel heb ik hoge verwachtingen. In de schappen van de Albert Heijn bij ons in de stad heb ik hem nog niet kunnen vinden, wel in de Kruidvat waar ik hem vandaan heb. Volgende week ga ik de stad zeker weer om even te kijken of de nieuwste binnen is.

Liefs, Britt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten